nedjelja, 27. siječnja 2013.

Knjižica


Već dugo želim sašiti ovakvu knjižicu za šivači pribor i konačno sam je sada završila. Tu mi je samo ono osnovno: igle, pribadače, par 'ziherica' i dobre škarice. Mislim da ću dodati i špulicu bijelog konca pa je knjižica spremna i za put. Nikada ne znaš kada ti može ustrebati. A ja volim putovati.


Prednja, 'naslovna' strana...


... i unutrašnjost.

Broj komentara: 5:

  1. Baš prava damska šivaća knjižica.Zadive me osobe što od ovako malih sitnih stvarčica naprave nešto upotrebljivo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Ti... ovo što mi hobisti radimo je zapravo neka vrsta primjenjene umjetnosti; radimo male stvari za našu svakodnevnicu s daškom našeg smisla za lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno je divna knjižica,tako vintage i posebno nježan detalj:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...