utorak, 15. siječnja 2013.

Leptiri


Knjige rado poklanjam i još radosnije primam osobito, ako su vezane uz moj hobby ili struku. Obično ubacim i poneki 'bookmark' (zašto mi nemamo jednu riječ za to?) u knjigu i dodam taj osobni 'štih' poklonu...


Ove sam radila davno; vidi se da još nism bila vješta u slaganju kolaža od različitih materijala. Ali, meni su dragi jer su među prvima, koje sam napravila.




Broj komentara: 7:

  1. Imamo riječ, ali je meni puno draža bookmark ili bookmarker.. kažu - straničnik!
    Fora su ispali.. baš dobra ideja! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao i svaka novoizmišljena riječ, grozno zvuči!!!! Zar ne? Ostajem na bookmark, tako logična i odmah znaš o čemu se radi.

      Izbriši
    2. da.. ima ih hrpa takvih.. a budući da su se ustalile mnoge riječi iz drugih jezika, sve ove novonastale nam zvuče pomalo - nepotrebno.. :)

      Izbriši
  2. Bila vješta ili ne, ispali su ti super. Meni su baš preslatki. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iako su od prvih izgledaju fantastičnp.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sasvim zgodno izgledaju, meni se baš sviđa ovaj tvoj "nevješti" kolaž:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako su mi simpatični,baš volim leptiriće a i ovo što radiš:)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...