utorak, 8. siječnja 2013.

Picasa

Drago mi je da sam dobila pozitivan 'feedback' u rješavanju stavljanja slika na blog - ipak je bio problem u Internet Exploreru... htijela bih vam reći još i ovo. U čitanju komentara na postovima vidim da je Picasa napravila pomutnju jer mnogi brkaju pojmove.
1. Svaki blogger čim kreira blog i uploada prvu sliku kreira automatski Picasa web album. To je mjesto na koje se pohranjuju slike koje uploadate s kompa i idu na blog. Kad ih tamo obrišete, neće ih više biti ni na blogu. Naravno, možete kreirati i druge albume i uploadati slike s vašeg kompa direktno u njih. A iz njih na blog! Tamo su i slike a Google + računa.

2. Picasa je također program za manipulaciju slika. Tko hoće, može ga skinuti besplatno na svoj komp. Ja ga imam i zadovoljna sam mogućnostima koje nudi. Osim što organizira fotke i albume na mom kompu, svaku sliku mogu poboljšati, dodati okvire, pooštriti, dodati efekte itd. itd. To nema veze s webom, sve to radiš na svom kompu. Taj se program može povezati s Google računom (dakle, oni koji imaju g -mail) a time i s Google+, direktno s mailom i dugim Google uslugama. Tu možete raditi kolaže, filmove...
http://picasa.google.com/

3. Nekada je postojala i Picasa editor na webu, gdje si mogao uploadati sliku s kompa i onda je promijeniti kako želiš. Tu su Picasu ukinuli. Za on-line manipulaciju koristim neke jednostavne i zanimljive programe poput

BeFunky
iPiccy
pixlr-o-matic
pixlr express

Koristeći te programe izrađujem napr. naslovnu sliku za moje blogove jer ih volim s vremena na vrijeme promijeniti.

3 komentara:

  1. I ja sam zadovoljna Picasom..Lijepo mogu uređivati fotografije...Trenutno sa sve fotke smanjila po preporuci Snježane sa bloga http://zlatna-djeca.blogspot.com...Došla su mi i neka rješenja sa bloga http://diamadaki.blogspot.com/..Pozitivno i ugodno sam iznenađena koliko vas se angažiralo oko rješavanja problema ..Oduševljena sam spoznajom kako još ima dobrih ljudi koji su spremni pomoći..Pomoć je ponudila i Jasminka sa bloga http://jasminkamarjanovic.blogspot.com/...Divno, ljudi moji...Od srca hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je drago kad se pokrene ovakva pozitivn lavina. Ljudi, moramo biti dobri jedni prema drugima, to je jedino istinski vrijedno u životu.

      Izbriši
  2. I ja koristim picasu i prezadovoljna sam. Dobro, ja svoje slike uglavnom ne uređujem previše, samo napravim autofix (ako mi se ne svidi, onda ga poništim), a u photoscapeu slike spajam, ili pišem po njima. Prije sam koristila photoscape, pa je ostala navika. I nemam problema s gubljenjem slika, jer u picasi ne ostavljam nikakve slike i uvijek napravim izvoz kad sam gotova s uređivanjem.

    Ovdje se nalaze još neki alati za uređivanje slika, ali su to online alati: http://www.zimo.co/2012/04/17/9-besplatnih-online-servisa-za-uredivanje-slika/139988

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...