četvrtak, 24. siječnja 2013.

Šivam, šivam...


Vrijeme je još uvijek prehladno za bilo kakve radove vani (osim obavezne šetnje u predvečerje jer ako ne izađem kažem da mi 'fali zraka') pa sam se bacila na šivanje. Još uvijek je rano mrak i ujutro i poslijepodne pa su večeri idealne za šivanje u toploj sobi.
Kraj mene moj stari kofer pun čipaka, traka, starih materijala, igle, dugmad, razni ukrasi... nastavljam sa šivanjem ukrasa za bor pa tako su nastale i ove dvije čizmice. S obzirom na obaveze i vrijeme koje je potrebno da se ručno skroji i sašije jedna, a to je gotovo sat i pol, do idućeg Božića uspijeti ću sašiti i napraviti dovoljno sličnih ukrasa da samo njima okitim bor.


Sašila sam i dvije vrečice za lavandu. Uvijek ostane pokoja trakica čipke, očerupano staro platno, cvjetići - sve se može iskoristiti.


Šivati nastavljam dalje, slijede zvijezdice i srca pa ćemo vidjeti što će ispasti.
Kad grane proljeće, eto mene u vrtu, a vremena za ovakve stvari biti će puno manje.



3 komentara:

  1. Prelijepo izgleda sve,čipke obožavam daju poseban vintage štih svemu.Jako mi se sviđaju ovi cvjetići kao ukrasi koje praviš na vrećicama.

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš su posebne ;)! Pristaju u svako vrijeme, a ja ih već zamišljam kao brojne mikro ukrase za sljedeće božićne blagdane kod tebe :)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...