srijeda, 23. siječnja 2013.

Slažem se

Drage moje, slažem se s komentarima na prethodni post. No, problem je u tome što država upravo ulovi ovakve 'sitne' prekršitelje poput nas i onih bakica na placu što prodju neke tri jabuke za sitan novac, a one velike ribe, uredno spremljeni milioni, ma što, milijarde, i nakon odlužene kazne čekaju na računu... Po meni treba im sve oduzeti i pustiti da se kao i mi snalaze. Još im plaćamo život u zatvoru...
A mi?
Ispitala sam sve; država već u startu uzima sebi sve, dok još nisi ni počeo ni krenuo niti zanš kolika će ti biti prosječna zarada. Obrt je preskup za tržište poput Hrvatske, kućna radinost izima paušal od nekih 5000 kuna godišnje. Bilo bi super kad bi toliko uspjeli uopće prodati, a kamo još imati za taj paušal... Dakle, ostaje ilegala i nada da nitko neće primjetiti da smo se 'obogatili'!!!

2 komentara:

  1. Eh, draga moja, oni siromasi s početka priče nisu imali sreće, S nekim stvarima se nije potrebno zamarati u životu.
    A tebi ne preostaje ništa drugo nego da tražiš rupe u zakonu - uvijek ih ima. Jer svi znamo da naša Država ima preveliki apetit. Prouči onaj dio zakona koji se odnosi na Udruge. Kod nas na primjer za špancirfest ne možeš iznajmiti kućicu ako emaš neku firmu obrt ili si učlanjen u neku udrugu pa zajedno s njima. Likovnu, umjetničku nešto takvo. pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. Ima toliko tih zakona i pravila što bi trebalo proučiti... grozno... možemo se samo nadati da će doći neki bolji dani za nas obične ljude :)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...