utorak, 22. siječnja 2013.

Što me muči?


Nedavno sam komunicirala putem maila s nekoliko hobby art bloggera, koji su postavili upit o otvaranju trgovina na Omnis Artu ili Etsy. Uglavnom, otvoriti je nije problem. Par klikova mišem, neki zgodni banner i to je to.
Ono što mene muči jer sam legalist i ne želim si državu, a još manje poreznu upravu za vratom, je LEGALNOST ovakvog načina prodaje. Poslala sam ovaj upit na kontakt u Omnis Artu i dobila očekivani odgovor. Naravno, oni se ograđuju takve odgovornosti sve prepuštaju nama. Imamo li obrt ili neku firmu ili nemamo pa stoga prodajemo ilegalno jer ne plaćamo porez na prodano, ostavili su nama na brigu.
Ja se sad pitam koliko članova Omnis Art prodaje ima legalno prijavljen napr. kućni obrt ili obrt kako bi legalno mogao prodavati stvari? Znam, pomislite isto što i ja, ta je prodaja mala, sve je to sitna popuna kućnog budžeta, slažem se. Ali, pravno, i dalje smo u prekršaju.
Ostaje jedino prodaja po sajmovima u organizaciji gradova ili turističkih zajednica gdje se pozivaju svi bez obaveza jer se sve organizira u sklopu turističke ponude i promocije. Pitala sam u općini, za sajam poput onog Božićnog i njemu slične, ne trebamo imati nikakav obrt ili nešto slično. Za sve ostalo - da.
Što vi mislite o tome?

4 komentara:


  1. Invitation - inglês
    I'm Brazilian.
    Spent reading here, and visit his blog.
    I also have one, only much simpler.
    I'm inviting you to visit me, and if possible follow together for them and with them. I always liked to write, expose and share my ideas with people, regardless of class Social, Religious Creed, the Sexual Orientation, or, of Ethnicity.
    To me, what will interest is our exchange of ideas, and, thoughts.
    I'm there in my space Simpleton, waiting for you.
    And I'm already following your blog.
    Strength, Peace, Friendship and Happiness
    For you, a hug from Brazil.
    www.josemariacosta.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Čuj ,draga, da imam razvijenu svijest kako ne smijem varati državu, kako moram prijaviti svaki prodani broš ( vauuu, bilo ih 24 prodanih!) ili svijećnjak, na žalost NEMAM!!! Država koja ništa nije poduzela što mi banka uzima pola plaće na kredit u francima ( kao da sam uzela hacijendu u središtu Zagreba a ne poluzavršenu kuću istočno od Osijeka), ona ista koja mi smanjuje plaću bez obzira na kolektivni ugovor, ista ona koja obrazovanje i položaj učitelja degradira,povećava PDV i cijene energenata, daje mi za prijevoz 240 kn , a ja svaki dan prijeđem 34 km ( pa računaj),ista ona koja ne vidi gladne ljude što kopaju po kantama i djecu pretučenu po ulicama... Ne, ništa ne prodajem preko interneta, ali ne zbog razvijene svijesti o tome kako državu ne treba varati, već zbog straha da mi ta ista ne naplati kaznu ( kao bakici na tržnici što je prodala 5kg trešanja " bez papira") za silna "bogatstva" od rukotvorina!!!
    Sorry, pogodila si u središte mojih razmišljanja, pa sam se raspisala..Ne zamjeri:)Eto, to je moje mišljenje o internet prodaji:)

    OdgovoriIzbriši
  3. U krivu si - drugi dio posta. Nitko ne smije prodavati ništa, to što država općina, grad sami krše pravila, e to je drugi par cipela.
    Ja državi više nedam ništa, uzela mi je ionako previše. A na dotičnom sajtu su ti dobro odgovorili. To je tvoja stvar da li ćeš prijaviti obrt i kao takav tržiti okolo sve bez grižnje savjesti, jer ti se to naravno isplati. Ili ćeš kao mi ostali smrtnici tu i tam nešto nekome prodati - možda -
    Nek mi netko dokaže da sam ja nekome prodala nešto preko net-a. I tko smo uopće mi, ti, ja i ostali. Imaju oni većih riba za loviti
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  4. Slažem se s ova dva komentara poviše..... mislim da mi kao kreativci možemo toliko malo zaraditi da si taman pokrijemo troškove materijala i zaradimo za koju kavu... država nam je nikakva i kreativci su toliko male figure u toj cijeloj prići da nema smisla njih loviti okolo... ne bih željela kršiti zakon, ali dođem li u situaciju da krenem prodavati svoje radove mislim da ne bih prijavila obrt... barem ne u početku... a ako to naraste u nešto malo veće možda i bi... ali šanse za to su nikakve.... barem u ovoj situaciji.... možda dođu bolji dani :))

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...