nedjelja, 6. siječnja 2013.

Pomoć

From Millan.Net

Vidim drage moje bloggerice da vam ne funkcionira učitavanje slika s kompa i da mnogi nisu ni svijesni što im je donio Blogger račun pa nisam bila lijena ponešto istražiti i podijeliti ono već znam s vama.
Dakle, nekima od vas se ne učitavaju slike s kompa. Svi znamo kako to ide. Otvoriš novi post, klikneš ikonicu slika i skočni prozor iliti pop-up windov za uploadanje se pojavi na ekranu. Čekaš da se slika pojavi i klikneš 'dodaj odabrano' Probala sam učitati sliku u Internet Exploreru - NE IDE JER NEDOSTAJE GUMB ZA ODABIR SLIKA.
Mogu se dodati slike s weba, iz vaših već postojećih Picasa albuma, ali ne i direkt s kompa.
Na webu sam pronašla da je mnogima problem upravo IE, osobito novije verzije jer nije sve kompatibilno s Bloggerom. Ja koristim Google Chrome za pregled interneta, a izgleda da i u Firefox-u sve funkcionira. Skinula sam Chrome s Interneta. S obzirom da imam Google račun, a Blogger je dio toga i može se s njim povezati, kao i g-mail, Google+ društvena mreža i Picasa albumi, koje svi Bloggeri imaju (!), Chrome mi je bio logičan odabir. Sviđaju mi se alatne trake s ikonama s kojih lako pristupam bilo kojem od navedenog.
Pa probajte funkcionira li uploadanje slika u nekom drugom pregledniku.

Ovi smajlići dodani su direkt s weba i opet na isti način kao i slike s kompa, samo sam kopirala URL slike (desni klik miša - kopiraj URL slike) te na prozoru za dodavanje slika odabrala opciju 'from URL', kopirani URL zalijepite u prostor na prozoru (deni klik miša, 'zalijepi ili paste) i ako je ispravan, slika se pojavi. Naravno, morate još kliknuti 'dodaj' tj. 'add selected'

Povremeno trebate očistiti tj. izbrisati cashe, cookies i web history. Imate to negdje u postavkama u svakom od preglednika. Danas se neprestano stvaraju nove verzije svega pa vam spremljene stare samo smetaju. Prije brisanja imate opciju što želite obrisati pa pazite da ne obrišete spremljene lozinke s računa koje imate inače ćete se morati na svaki ponovo prijaviti.

Ako ne ide uobičajenim putem, slike možete s kompa prvo uploadati direktno u postojeći Picasa album pa onda s njega na blog. Kad ste dodali slike u album, na bloggeru oper kliknite ikonu slika i odaberite opciju 's Picasa albuma', pronađi sliku i klik.
Mislim da će vam ovaj link otvoriti vaše Picasa albume https://picasaweb.google.com/home


Ovdje je link za Blogger help na engleskom http://support.google.com/blogger/?hl=en . Ima i na hrvatskom, ali s puno manje obrađenih problema. Evo odgovora o problemima sa slikama:

Trouble uploading pictures

If you are trying to upload images in Blogger and find this feature behaving oddly or simply not working, then try the following suggestions:
  • Turn off your popup blocker. Sometimes popup blockers will prevent the image upload window from appearing. You can also add Blogger.com as an approved site in your popup blocker settings, so you don't have to disable it entirely.
  • Disable any plugins you have installed on your browser. Plugins can occasionally cause incompatibilities with some web applications, like Blogger's post editor, so it's good to test this and see if it has any effect.
  • Try using a different browser. The latest version of Google Chrome, Mozilla Firefox, and Windows Internet Explorer will usually give the best results. If you're already using one of those, give the others a try.
  • Clear your browser's cache and cookies. Always recommended, in case the problem has already been resolved but you're still getting old data from your browser.
  • Make sure you click the Add selected button. The upload process isn't actually complete until you click Add selected on the final screen. Just closing the window will prevent the image from appearing in your post.
Ne zamjerite, ako sam vas 'ugnjavila'. Volim vaše blogove pa mi je žao čuti da ne možete postaviti post, slike...
Naravno, i komp treba redovito održavati i tražiti uvijek 'update' za preglednike koje imate kako bi sve funkcionirlo kako treba. Možda je katkada frustrirajuća činjenica da se gotovo svaki dan izmisli neka nova verzija, ali bez nje nam ne funkcionira - s tim se moramo pomiriti. U postavkama kompa najbolje je staviti 'automatic updates' jer onda se oni sami 'skinu na komp i sami vas upozore da ih treba instalirati.
Sretno! I da, nije nam komp ništa kriv... ha, ha, ha

From Millan.Net

Broj komentara: 5:

  1. Upravo si opisala problem koji mene muči:nema ikonice za dodavanje slike s kompa!!!Može se Picasse ili direktno sastavljati post i dodavati slike , sve u Picassi....Sve sam helpove proučila i tvoje sugestije na mom blogu..Malo mi je falilo da završi komp kao na onoj tvojoj posljednjoj slici:)))Koristim IE i za sada ću probati sa sastavljem postova preko Picasse , a ako me i opet počne zezati , prebacujem se na Chrome...Puuuuno ti hvala na ovom postu..Vidim da nas ima dosta zainteresiranih i onih s promblemima..Još jednom, puno ti hvala:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postove možeš normalno stavljati u IE, samo slike ne funkcioniraju. Dakle, najprije si slike uploadaj u tvoj blog album na Picasi pa onda normalno piši post i slike dodaj preko tih albuma. Samo odaberi opciju -from Picasa web albums- nalijevoj strani skočnog prozora za dodavanje slika. Sretno i hvala!

      Izbriši
    2. Tako sam i objavila posljednji post stavljajući slike iz Picasse..Samo me živcira što ne znam zašto mi ne da stavljati slike kao prije..Bojim se da sam ja nešto zeznula, memorije ima dosta, smanjila veličine fotki, neke i izbrisala..Volim znati kako ne bih ponovila istu grešku..Puno ti hvala na savjetima:)

      Izbriši
  2. Nemam ništa za dodati. Sve si lijepo objasnila. Ja koristim firefox i nemam tih problema. A g.chrome je malo poveći, zauzima puno mjesta pa nebih preporućila onima koji imaju malo memorije na svojim diskovima,
    Odličan post
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Sad sam provjerila, Chrome zazima 627.00 MB

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...