subota, 19. siječnja 2013.

Vješalica za ključeve


Jučer je pao snijeg, danas sije sunce i sve se topi... večer je prohladna pa je najbolje nešto raditi u toploj sobici. na radijatoru de sve brzo suši pa sam btzo završila i ovu vješalicu - spremište za pisma.
Nisam baš potpuno zadovoljna izvedbom ovog ormarića ali, nije baš tako ni loše. Sama sam kriva što nisam dočekala da se crvena podloga potpuno osuši pa sam premazivajući bijelu dobila neku 'roskastu'. Nema veze, uklapa se u boju božura. Malo mi je ovaj crveni božur pokvario nježne boje ostalih (kako bih ja rekla 'malo mi je too much'), ali takva je salveta, što se može.


Na donjem dijelu, nalaze se male kukice za vješanje ključeva...

2 komentara:

  1. Ma baš je slatka ovako, baš taj rozikasti ton , daje joj romantičan izgled. Još samo odložiti pisma... Čitajući vaš blog, pomogli ste mi u nekim temama vezanim za snalaženjem oko mogućnosti bloga i fotografija. Hvala vam na tome.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ponekad je manje više,ali nije loše ni ovako. Meni se dopada. Lp.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...