ponedjeljak, 4. veljače 2013.

Blog Headers 2

Hvala na komentarima, a dobila sam i par mailova s upitom kako radim zaglavlja pa ću vas uputiti u osnove. Programi nude obilje raznih funkcija pa je poželjno najprije upoznati se s njima i zapamtiti gdje je što!
Veličina mojih zaglavnih slika je 930 x 400 piksela jer mi tako stane u blog. Mislim da je to i osnovna veličina bloga kod Bloggera pa ako niste ništa sami mijenjali ta bi vam veličina trebala odgovarati.

još jedan primjerak za moj blog...

1. Potražite na web-u tkzv. backgrounds. Uvijek koristim engleski za pretragu jer se dobije veći broj rezultata. Znači, ukucam napr. grunge ili old paper backgrounds, ako želim starinski izgled; music paper backgrouns izbaci rezultate s notama, script pisane rukom, flowers naravno s cvijećem itd. Možete još dodati  i boju koja vam treba, zapravo, što više epiteta ukucate u prozor za pretragu dobiti ćete rezultate prilagođene vašim željama.
Ja na kraju dodam još i 'free' jer nije zgodno krasti tuđe, pa kliknem na pretragu slika. Važno je da vam slike budu većeg formata jer trebate prilično veliku za zaglavlje. Kad je budete prilagođavali na potrebnu veličinu, kod malih slika se događa to da povećavanjem gube na kvaliteti pa je uvije bolje smanjivati slike. Spremite na komp one koje vam se sviđaju.

2. Dalje ću pisati što sam radila s onim gore headerom za moj blog. Dakle, u programu http://pixlr.com/express/ radim obično prilagodbu na određenu veličinu. Koristim 'crop' tj. izreži. Naravno, najprije treba sliku s kompa 'uploadati' - piše vam 'browse', pojavi se prozor, odaberite mapu gdje je vaša slika, odaberite sliku i kliknite 'otvori'. Kad se slika pojavi odaberem funkciju adjustment (prilagodba) pa crop. U  prozorčiće se jednostavno upiše dužina i širina i klikne. Mislim da to već znate kako. Zatim u istom programu dodam okvir (border), rub, neki od efekata, recimo 'old' - tako je nastao ovaj ofucani rub i kao neka paučina preko slike za starinski, istrošeni izgled. Sliku opet spremim na svoj komp. Možete je preimenovati, ali ne zaboravite na kraju naziva dopisati .jpg. U tom programu ima i zgodnih nalijepnica, pregledajte sve pod 'stickers'. Može im se mijenjati veličina i boja te položaj na headeru prije nego se spremi.

3. Ona tri stara poderana papira nalaze se u programu http://www.picmonkey.com/. Sad naravno treba prilagođenu sliku iz prvog programa uploadati u ovaj program. Kliknite 'edit photo' pa uplodajte sliku. Kad se otvori, kliknite na lijevoj strani ikonu sa srcem, sasvim dolje. Tu ima puno tema, svaka s raznim dodacima i ukrasima. Isto tako, ikona u sredini gdje je također srce i dr. otvara razne mogućnosti. Morate biti strpljivi dok radite digitalne kolaže jer nažalost nemamo jedan program, u kojemu ima sve. Istražujte. Tu sam dodala stare papire, ptičicu, dugmad... Sve se odabire klikanjem, a veličina, boja te prozirnost se može prilagođavati, možete ih okretati lijevo-desno itd. Lijevom tipkom miša pomičete na mjesto koje želite.
Evo primjera:



3. Vlastite slike dodajem u programu pixlr.express. Na isti način ih smještam gdje želim i isto se mogu smanjivati, okretati i sl.

4. Na kraju dodajem tekst. Ova funkcija postoji u svakom od programa. Svaki ima izdašan broj fontova. Veliki broj zgodnih nalijepnica, efekata i sl. imate i u programu http://www.ribbet.com/app/#/home/welcome
Registrirajte se pa ćete moći koristiti i premium izdanje.

I još par savijeta: najbolje je da si napravite neki koncept najprije na papiru, a zatim krenete u programe. Slaganje kolaža ide određenim redom, od podloge pa druge podloge - napr. papiri kod ovih mojih kolaža. Ostavila sam mjesto za fotke, dodala dugmad, ptičice pa tekst na kraju jer svaki dodani elemenat pokriva prethodni i ne može se više ispravljati jednom kad pohranite svoj rad. Zato pazite kako ćete što dodavati i spremati u pojedinim programima. Rekoh već, nije teško, ali vremenski je zahtijevno.
Nadam se da sam bar malo pomogla. I slobodno pitajte pa ću vam u postu odgovoriti na pitanja.

3 komentara:

  1. Hvala ti za ovako detaljno objašnjenje,dobro će doći!

    OdgovoriIzbriši
  2. Za to treba imati stvarno dobru ideju u glavi i živaca za slagati. Kad sam slagala header za svoj blog, dobila sam mlade, koliko puta sam morala nešto popravljati, brisati.. Sva sreća pa sam izvornu sliku kopirala u nekoliko primjeraka i onda sam isprobavala do besvijesti. Na kraju sam skužila da mi se manje toga zapravo više sviđa. Hvala na ovim informacijama i objašnjenjima. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Objasnila si toliko detaljno da detaljnije ne može :) hvala ti.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...