subota, 23. veljače 2013.

Nekad šalice, sad...


Jedna starija gospođa, kolegica i prijateljica moje mame, a moja profesorica kemije, koju poznam od malih nogu je pred selidbom pa 'čisti' kuću od nepotrebnih stvari. Svako malo dobijem ponešto, a kako gospođa ima preko osamdeset godina, sve je vintage - ležalo je zaboravljeno negdje u njenom stanu. Tako sam nedavno sam dobila punu vrećicu starih šalica za kavu, onih malih za nekoliko gutljaja. Danas svi imamo 'lonce' iz kojih skoro čitav dan srčemo kavu ili pijemo cappuccino. 


Neke su s pripadajućim tanjurićima neke bez i prošli tjedan sam od njih napraila tri jastučića za igle i pribadače iliti 'špenadle'. Komad spužve skrojen po mjeri šalice presvukla sam komadom stare čipkaste tkanine, a potom sam ih još malo ukarsila komadima čipke, cvijetovima, trakama...


... privjescima u obliku srca i malog ključa, a napravila sam i nekoliko ukrasnih igala od perlica. Jedan ostavljam sebi, a ostali će, nadam se, razveseliti moje prijateljice.


Broj komentara: 8:

  1. Sve te stvarčice koje su godinama ležale sakrivene, našle su se u pravim, spretnim rukama...

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš si im lijepo udahnula novi život... tko zna koliko li su kavica i kavica prenijele preko leđa, vrijeme je da se odmore ovako nakićene:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam, upravo tako, te stare stvari imaju neku priču i baš o njima razmišljam ovako kako ste i same komentirale.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna ideja Vesna,krasno si ih izradila,ovo bi meni bio krasan ukras stola,preslatko je:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kad bih negde videla predmet znala bih da je vaš. Prepoznatljiv, slatko zaista sa ovoliko detalja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepo, romantično, sa daškom nostalgije prema prošlim vremenima. Ukratko - prepoznatljiv stil.:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš su slatke :) Super si sve to iskombinirala :)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...