utorak, 26. veljače 2013.

Prvi jastuk


Nedjelja je bila tako sumorna, maglovita, kišna i tamna, kao da je jesen. Prošetala sam samo ujutro i već na povratku me uhvatila kiša, a posvuda u Hrvatskoj snijeg! Ne mogu vjerovati koliko pada, a tu smo ga jedva vidjeli. Kad je već vrijeme bilo takvo, prvo sam ispekla čokoladne muffine; baš sam 'potrefila' koliko treba napuniti košaricu i ispali su super. Skuhala čaj, a onda se bacila na posao...


Kažem prvi jastuk jer stiže i drugi, koji je još u procesu šivanja. Sjećate se kolaža od tkanine s leptirom, kojeg sam sašila prije desetak dana? Rekla sam da će završiti na jastuku, ali kako nisam imala jastučnicu, ostao je po strani. I evo, jučer moju mamu spopalo spremanje ormara pa mi je dala dvije plave prugaste jastučnice, kojima se vrh iščijao i nastala rupa. Zapravo, samo sam jednu skratila, a drugu zakrpala jer je bila manje poderana. 


U tu manju taman je stao jastuk, koji sam za 10 kuna kupila u KTC-u! Našila sam moj kolaž, još malo doradila i evo, jasučić je tu!
I sve je po mojoj životnoj filozofiji da stvari ne treba požurivati ni forsirati, već će se same posložiti. I tako je sve je došlo na svoje mjesto: jastuk, jastučnica i kolaž.
A druga jastučnica samo što nije gotova i obje će biti super par.

3 komentara:

  1. Predivan jastuk,a imam osjećaj da su mi zamirisali ovi muffini:)

    OdgovoriIzbriši
  2. I muffini i jastuk izgledaju odlično :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakvi će bit slatki snovi na ovim jastučićima...Pa još uz čokoladne mafine, ma posve čista romantika.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...