utorak, 5. veljače 2013.

Shabby srca


Vrijeme je baš pravo prevrtljivo kako inače u veljači biva. Neki dan pao snijeg i do navečer se otopio, pa zahladilo ujutro, a danju proljetno... Na vješalici zimski kaput i proljetna jakna - oboje se može nositi ovisno o dobu dana. Večeri i noći su ipak još prohladne pa mi je najdraže zavući se u kuću i nešto raditi. I tako još uvijek šivam. TV 'drnda', a ja usput krojim i spajam... i tako moja kolekcija šivanih ukrasa polako raste. Nakon što sam sašila pet čizmica, na red su došla srca. Mislila sam započeti zvijezde, ali nekako mi je dolazeće Valentinovo dalo inspiraciju za srca.


Imam ideju i za prava crvena srca prigodna za Valentinovo, kojima ću malo ukrasiti dom, a najvjerojatnije će biti u county stilu. Rekla sam sebi da svaku večer moram sašiti po jedno srce i uspjela. Znam da se moram disciplinirati jer najlakše se zavaliti i gledati TV na koje baš i nema nešto što bi me toliko zaokupilo, a da usput ne bih radila još nešto drugo. 


Na srcima sam miješala čipke bijele i beige boje, te dodala perlice, roza cvijetiće i dugmad. Uspjela sam sašiti još jedan kolaž od tkanine i čipke, koji će vjerojatno biti osnova za jastuk, ali o tome u nekom drugom postu.


Kad grane proljeće, selim u VRT; neće biti puno vremena za šivanje i slične stavri jer u vrtu ima puno posla! Sjeme već čeka skoro sijanje. Vjerujte mi, vrtlarstvo nije ništa maje keativno.

Broj komentara: 10:

  1. Prekrasni su mi ovi radovi, kao i one čizmice neki dan koje nisam stigla komentirati:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Srca su predivna!! Kao iz neke bajke. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Romantično,divan ukras...Baš mi se dopadaju...

    OdgovoriIzbriši
  4. Samo romantična duša može napraviti ovakva srca. Kad bi sva srca bila takva...

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijepo. Sčažem se u vezi vrtlarstva :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelijepa srca, baš mi se sviđa ova tvoja kolekcija srca i čizmica:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala svima... spremam se raditi zvijezde, a one su malo zahtijevnije zbog krakova. Vidjeti će,o što će ispasti.

    OdgovoriIzbriši
  8. THANKYOU for writing me today on my blog, it seems the problem is solved now :-)
    All your hearts are very sweet and beautiful, so lovely.
    Greetings,Dorthe

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...