nedjelja, 17. veljače 2013.

U kineskom stilu


I kutija i salveta iz 'Offertissime'; kupila sam čitav paket salveta jer je koštao samo 6 kn! Možda zato što su salvete dvoslojne. Papir je prilično čvrst i sporo upija ljepilo pa se može razmazati prstom i poravnati, a da se ne trga.


Salveta ima ovaj crni rub, koji sam nalijepila na bočni dio kutijice. Uopće volim motive na crnoj podlozi, a ovaj  kineski motiv božura i stiliziranih cvijetova na rubu mi je posebno lijep.




Broj komentara: 8:

  1. Salveta je jako lijepa,i zaista mi se čini jako kvalitetna,kutijica je finalno savršeno uspjela:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Savršena je kutija, a obrub kutije mi je poseban. Meni taj rad sa vaših postova izgleda tako lak a, verovatno nije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije lak, Rado. ne koristim lak ljepilo nego mat, ljepše mi je i prirodnije.

      Izbriši
  3. Predivan kontrast poklopca i donjeg dijela kutijice....I ja sam ovaj vikend navratila do Offertissime i našla kutijice...Luda, kupila samo jednu, a toliko je inspiracije..

    OdgovoriIzbriši
  4. jJa sam se sad 'opametila' pa kad skupim novaca, odem u shoppingu Offertissimu. Za 100 kuna se može puno toga kupiti.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...