četvrtak, 7. ožujka 2013.

Art&Decoration


Francuski časopis Art&Decoration kupujem već dugi niz godina. Začudila sam se sama sebi kad sam vidjela da sam prvi časopis, broj 323 kupila 1993. godine! Možda mislite da imam hrpe ovog časopisa, ali nije tako. Godišnje izađe otprilike sedam do osam brojeva pa sam u tih dvadesetak godina, koliko ga kupujem,   sakupila 158 časopisa. Kod nas kasni nekoliko mjeseci jer nama stiže remitenda, tj. časopisi koji nisu prodani u pravo vrijeme, no, zato košta 22 kune. Mislim da bi bio puno skuplji. Možda ćete se smijati, ali prestala sam kupovati tjednike poput 'Glorije' jer sam izračunala da me godišnje košta 624 (!) kune, a završi u smeću. Radije kupim ovakve časopise koji su dio moje biblioteke zauvijek.


Neprestano mi je negdje pri ruci i listam stare brojeve u potrazi za inspiracijom. Nagledam se lijepih stvari, kuća, vrtova... To je časopis koji upravo odgovara mom umjetničkom senzibilitetu jer volim francuski country stil. 



Osim domova, kuća, vrtova, časopis se bavi i temama umjetničkog dizajna što me oduševljava. Volim vidjeti da umjetnički zanati još negdje žive i da 'artisans' proizvode ručno stvari, koje se svakodnevno koriste, a koje danas najčešće kupujemo iz asortimana masovne industrijske proizvodnje.


Orijentiran je uglavnom na starine, iako povremeno iskrsne i moderan dizajn, a donosi i informacije gdje se pojedine stvari, stare ili nove,  mogu nabaviti. Jedna od omiljenih rubrika pod nazivom 'Air du temps' ili dašak vremena., donosi nove stvari napravljene po uzoru na stare.


To je časopis o kulturi življenja, onoj nekadašnjoj, opuštenoj, kad se imalo vremena i volje za male stavri u životu poput lijepo postavljenog stola za svaki ručak. Volim i to što su domovi prikazani u časopisu domovi čiji se vlasnici ne boje 'što će susjed reći' pa unose originalne ideje o uređenju, odraz su njihovog karaktera i smisla za lijepo.


Oduševljava me i pristup tradiciji, tj. čuvanju starih kuća i predmeta u svom originalnom izdanju. U renoviranju se pazi na svaki detalj starog, a predmeti se čak i koriste, ne služe samo kao dekor.
Joie du vivre, koji smo zaboravili..

Nema komentara:

Objavi komentar

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...