četvrtak, 21. ožujka 2013.

Bloglovin

Opet ste me zasuli mailovima pa evo, moram reći da stvarno preporučujem Bloglovin. Kad napravite račun, dakle unesete korisničko ime i lozinku, na mail će stići link za potvrdu i to je to. Čim se potvrdi, Bloglovin će automatski postaviti pitanje želite li prenijeti podatke iz Google Readera u Bloglovin. U Google Readeru su pohranjeni svi blogovi koje pratite uz uslugu Google. Morate potvrditi da se s time slažete i svi će se podatci prenijeti u novi čitač.
Sviđa mi se kako Bloglovin izgleda, čak se puno brže učitava od Google Readera. Izgleda slično kao i GR. Na lijevoj strani popis je blogova koje pratite, ja sam odabrala opciju da se prikažu samo blogovi koji su nedavno objavili post. S desne strane su naslovi i početni tekst svakog pojedinog bloga i redom ih čitate klikom na naslov. Svako čitanje se otvara u novom prozoru, koji prikazuje baš taj blog i odavde možete i komentirati. Dakle, nema potrebe tražiti blog po webu. I odmah znate, koji je blog objavio novi post.
Kada pročitate blog, označite post kao pročitan i on se miče s popisa sve dok ne objavi novi post. Meni je to praktično jer ne moram ići gledati je li netko nešto objavio ili nije.

I evo link za Bloglovin...   BLOGLOVIN

Dugme za slijedbu također se stavlja sa stranica Bloglovina, o tome drugi put. Žurim!

Nema komentara:

Objavi komentar

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...