petak, 29. ožujka 2013.

Bojanje jaja


Danas popodne obojala sam jaja tradicionalnom tehnikom bojanja u ljuskama luka. od svih umjetnih boja, navlaka i sličica za jaja, meni su ovako obojana jaja najljepša.  Motivi biljčica predivno su ispali, a dio boje uvijek dospije u pukotine pa sve izgleda kao batik.


Nekoliko jaja sam obojala i umjetnim bojama, ali istom tehnikom. Plava su ispala najljepše, baš kao pravi batik. 


Kao i svake godine, moja kokica od slame čuva gnijezdo puno šarenih jaja. A ove godine sam kupila i malog bijelog zeca, kojeg sam smjestila u drugu košaricu za stol.


Na komodi, uz slamnatu kokicu, mjesto je našla i moja druga kokica - u kavezu.


Vjerujem da ste i vi ukrasile svoj dom i  svima želim sretan i veseo Uskrs.





Broj komentara: 6:

  1. Draga Vesna sve si to domaćinski dekorisala, uživaj sa porodicom. Sretan Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izgledaju jaja i košare :) Sretan Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno si izradila sve od bojanih jaja do dekoracije..sretan Uskrs ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično su ti ispale pisanice, intezivne boje i motivi listića:) Meni se listići uvijek pomaknu pa sam odustala ..Samo stavim kuhati u ljusku luka i to je to:)
    Sretan ti Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joyfull Easter from Finland to you!:)

    OdgovoriIzbriši
  6. What very beautiful eggs- the blue ones are precious, I love them.
    Thankyou for visiting my blog-
    Easter greetings from Dorthe

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...