utorak, 19. ožujka 2013.

Google Reader se ukida

Follow my blog with Bloglovin

Ta me vijest baš nije obradovala jer time gubim vezu na sve blogove koje pratim, ali kako uvijek postoji rješenje, koje sam već 'sredila', malo sam se smirila.
Većina nas prati blogove preko usluge Google Friend Connect, koju svi imamo na blogu i time su blogovi automatski išli u G. Reader odakle se mogu čitati novi postovi. Ono što treba napraviti jest pronaći novi čitač blogova. Ja sam odabrala Bloglovin. Dovoljno je napraviti račun, potvrditi link, koji stigne mailom i uvesti (import) sve podatke iz Google Readera. To će vas odmah pitati nakon potvrde linka - želite li uvesti podatke iz Google Readera. Dovoljno je potvrditi da se s time slažete i sve će podatke automatski prenijeti u Bloglovin, dakle sve blogove koje slijedite opet na jednom mjestu. Izgleda slično kao i G Reader, pregledno i također pojedini blog otvara u novom prozoru gdje možete komentirati... Zapravo mi se prilično sviđa. Još samo da stavim dugme za slijedbu na moj blog. Vidim da puno ljudi ima baš Bloglovin pa sam ga odabrala i ja.

2 komentara:

  1. I mene je baš ovo rastužilo, ali moram i ja ovih dana srediti taj Bloglovin.... uf, uf, stalno neke nepotrebne promjene u svijetu interneta :) Super ti je ovaj header!

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno preporučujem Bloglovin. I hvala!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...