subota, 23. ožujka 2013.

Košarica od žice



U dekoriranju doma preferiram jednostavnost i prirodne materijale, koje revno sakupljam čitavu godinu. Ovaj vikend ću dekorirati dom za Uskrs, ali mi još treba nekoliko novih sitnica. Tako sam jutros smotala ovu lošaricu od okaste žice.


Godinama žalim kupiti prepeličja jaja pa ih ispuhati jer su mi onako pjegava i malena idealna dekoracija baš za ovakve košarice. No, kod mene ih nema za kupiti pa nikako da ih se domognem.


Napravila sam nekoliko shabby jaja i na štapićima; obično ih zabodem u teglice s cvijećem na kuhinjskom prozoru. Neizbježne su 'cica-mace', puževe kućice, perje i mahovina...


Obožavam 'terracotu' pa sam za verandu pripremila gnijezdo od brezovih i lipinih grančica, ukrašeno 'cica-macama' i perjem, u kojem sjedi jedno veliko jaje. Trebam još malo mahovine, koju ću donijeti s poslijepodnevne šetnje.


I ovaj zeko od 'terracote' biti će dio dekora u verandi...






Broj komentara: 7:

  1. ihre dekoration ist zauberhaft!!! ich liebe die birkenzweige!!! alles liebe von angie aus deutschland

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danke, Angie. Jetzt habe ich alles fertig gemacht.

      Izbriši
  2. Posve interesantne dekoracije, sve kombinacije su maštovite. Zbilja imate puno ideja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesna preslatko je sve,tebi nikada ne manjka divnih ideja:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Slučajno sam naišla na Vaš blog, baš mi se sviđaju ove košarice i ukrasi, sada nije vrijeme za to, ali uvijek gledam kako urediti izlog svoje trgovine pa ovako dobijem razne inspiracije.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...