nedjelja, 17. ožujka 2013.

Polica za začine


Jedna klasična polica s tri posude. Prebojala sam čak i njih tj. motiv nekakvog povrća koji je bio printan po posudi. Jagode su mi se činile zgodnim motivom za moju kuhinju. 'Šmirglanje', koje je malo izmaklo kontroli i evo rezultata!
Uz policu dovršila sam i manji pladanj s istim motivom...




Broj komentara: 8:

  1. Odličan izgled i boja nove podloge. Polica i tacna rad majstora veštih ruku, svidja mi se salveta sa jagodicama slatko:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se sviđa,posebno ova drvena tacna,jednostavno je savršena:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan shabby komplet..Savršeno, slažem se:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Koji prelijep komplet, baš odličan detalj u kuhinji!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala svima. A polica skoro završila u podrumu!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...