ponedjeljak, 11. ožujka 2013.

Bliži se Uskrs


Prošli sam mjesec napravila nekoliko jaja od kaširanog papira. Obično koristim namočeni papir od samih kartona za jaja, ocijedim, sameljem i dodam malo ljepila za tapete. Na radijatoru se brzo osuše pa ih počnem praviti još u veljači dok grijanje radi.


Osušena jaja sam jučer obojala bijelom akrilnom bojom i potom ukrasila. Omotala sam tri zavojem i ukrasila čipkom i perlicama, dok je treće obučeno u heklanu 'košuljicu' zavezanu mašnom pa potom ukrašeno na sličan način kao i ostala tri.


S obzirom na prodaju na Božićnom sajmu i sveopću krizu, gdje je zarada bila osrednja, od Uskršnjeg sajma sam odustala jer mislim da ne bih uspjela vratiti ni uloženo. Konačno, ova će ukrasiti moj dom!

3 komentara:

  1. Krasna su Vesna,baš lijepa ideja sa kaširanim papirom,a posebno mi je zgodan ovaj vintage štih:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Toliko je sve romantično! Puno čipke i odmah me se može osvojiti!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...