nedjelja, 28. travnja 2013.

Posude za cvijeće


Petak poslijepodne sam provela radeći posude od hipertufe, umjernog materijala, koji se pravi od pijeska, treseta, bijelog cementa i vode. Masa mora biti dovoljno podatna da se njome grade ovakve posude.


Obično koristim plastične posude od margarina i sl. kao modlicu oko koje gradim posudu. Dok gradim, ugrađujem kamenje s mora ili pužiće.


Ova gore je već starija pa se na njoj nahvatala mahovina... tako će biti i s ostalima. Bila mi je pukla pa sam je jednostavno nadogradila s kamenom i malo hipertufa mase.


Posude sam jučer stigla samo grubo obraditi žičanom četkom i čavlima - njima izgrebem još malo dublje utore da sve izgleda kao prirodan kamen.


Ovoj sam posudi dodala ručke...

Idem ih sada još malo dotjerati pa posaditi u njih sukulente. Spremam se za sajam cvijeća, koji se kod mene održava u nedjelju, 5. svibnja. Imati ću samo ove mini vrtiće i prazne posude da si svatko posadi svoj vrtić.
Nastavak slijedi...

2 komentara:

  1. Jako su mi lijepe,stvarno ti divno ide izrada,ove godine sam si rekla izraditi koju,ali stalno me neke druge obaveze odvlače,ali potrudit ću se napraviti makar jednu:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgledaju kao amfore što se tiče teksture.. baš neki zanimljiv efekt imaju :)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...