petak, 12. travnja 2013.

Pečki vez


Već sam vam prije rekla da svako malo dobijem neku vintage stvar jer se mamina kolegica, a moja profesorica kemije, seli u novi stan. Gospođi je više od osamdeset, a kako se nije udavala, osim nećake, nema kome drugome ostaviti stvari u naslijeđe. Zapravo sam djetinjstvo do polaska u školu, kad smo preselili u kuću, provela živeći na istom ulazu stare vile gdje se stan nalazi pa otuda i naša bliskost. Čekaju me neke još stolice, šalice i police, a danas sam dobila jednu uistinu vrijednu stvar - komad platna, koji je vezla još njezina mama kad je bila mlada! Onda je doista vintage, star preko 100 godina.


Komad domaćeg bijelog platna, dugačak je oko 1.5.m i u sredini ima tri ovakva vezena motiva. Vez je 'pečki', guste ispune motiva obrubljene su crnim koncem. Unaokolo, po čitavom rubu, izvezen je ovaj geometrijski motiv...


A ovo su detalji  iz središnjeg motiva...


Na nekim mjestima platno ima mrlje od hrđe pa me zanima imate li kakvu ideju kako ih ukloniti?






2 komentara:

  1. Divan rad , velika vrijednost ..Divota:) Znaš i mene zanima kako se skida hrđa jer imam isti problem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam skinuti hrđu, ali znam da imaš avangardan vintage stolnjak vrlo neobičnog uzorka. Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...