subota, 18. svibnja 2013.

Vintage jastuk


Ovaj stari jastuk, osim kofera o kojemu ću u nekom od idućih postova, nešto je najdraže što sam naslijedila iz seobe o kojoj sam vam pričala. Jastuk je poveći, ovalnog oblika i punjen divnim mekanim perjem. Gornji dio je vezen plošnim bodom i cijela površina ispunjena je koncem. Puno posla! Koliko je star zapravo ne znam, ali ima sigurno više od šezdeset godina.


Nije ni čudo da se konac na mnogim mjestima pokidao, ali vez je još uvijek lijep i imat dašak starine... ne pada mi na pamet išta popravljati. Bilo bi to kao da popravljam neko remek djelo jer je boja na slici ispucala...


Visok je oko 25 cm, a tu širinu okružuje baršun boje trešnje, moje omiljene boje. Predivno na dodir, prekrasno izgleda, omiljena boja - kao da je izrađen za mene. Čudni su putevi kojima nam stižu stvari, tko zna, možda ona koja je vezla ovu ljepotu nije ni slutila da će jastuk nakon toliko godina života, umjesto na smetlištu ipak završiti u pravim rukama. Pa, sad je moj dok sam živa, a poslije, tko zna?


2 komentara:

  1. Jastuk je predivan,mogu samo zamisliti koliko je trebalo vremena za ovakvo što izraditi,stvarno prava dragocjenost:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako neobična izvedba, prekrasno nasljeđe!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...