subota, 29. lipnja 2013.

Dvije kutije


Ostalo mi je nekoliko nedovršenih kutija pa sam ih neki dan uzela bojati i ukrašavati. Iz Kanade sam dobila salvete s predivnim motivima da je upravo šteta ne napraviti još koju. Zapravo, sad tražim odgovarajuću veličinu kutija da ne moram previše 'sakatiti' motiv.


Jedna od tih salveta ima ove predivne kuglice s božićnim motivima, a druga isto tako božićna, ima uz božikovinu, mlječike i djeda mraza, printan i Eiffelov toranj. Nju sam iskoristila za mali kovčeg.


Sviđa mi se što su te salvete malo čvršće pa se mogu i prstom lijepo izravnati, dok sam onu s notama na prvoj kutijici jedva uspijela zalijepiti, s da je ne potrgam. Jako se brzo namoči.





3 komentara:

  1. Draga Vesna,vidjela sm avaš komentar vezano za komodicu na mom blogu,molim vas da mi se javite na mail ili me pronađite na fejsbuku pod imenom Snješkin kutak :-) I da,divne kutije...srdačan pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Vesna ti si uvijek vrijedna,neumorno stvaraš ove divote,kutijice su mi baš,baš krasne:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, trudim se da cvaki dan napravim nekakvu sitnicu. Imam puno novih ideja za stvari za štand... jučer sam baš radila digitalne kolaže za 'gift tags' pa ću ih jednostavno isprintati.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...