četvrtak, 6. lipnja 2013.

Još jedan jastuk i ...


U kolekciji vintage jastuka našao se i ovaj vezen vunom bodom križića. Obožavam ovakve etno motive s crno - crvenim efektom. 
Iako sam zaokupljena radom u vrtu i malo što kreiram ovih dana (osim nekoliko svijećnjaka), obasipaju me materijalima za moj hobby pa htijela to ili ne nešto ću morati od svega toga napraviti. A dobila sam brdo predivnih heklanih tabletića, lanenog platna, nekoliko keramičkih šalica i veliki drveni pladanj.


Divno, zar ne?



3 komentara:

  1. Ajme, Vesna, koje lipe poklone si dobila!!! Uopće ne sumnjam da ćeš ih upotrijebiti na najbolji mogući način! Tabletići su čarobni, ne mogu odvojiti pogled od te tvoje hrpice...
    A jastuk...prekrasan, pravi etno ljepotan:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ću nešto smisliti od svega toga... sad mi je vrt na prvom mjestu. A kod tebe ima divnih stvari, baš si vrijedna.

      Izbriši
  2. Divno je Vesna od ovoga jastuka sa etno motivom do ovih poklona,znam da su stigli u prave ruke.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...