ponedjeljak, 24. lipnja 2013.

Moja prva Tilda lutka


Sigurno svi znate za tkzv. Tilda lutke. Ako ne, 'uguglajte' pojam 'tilda dolls', ili slijedite link. Uvijek su mi se sviđale te lutke zbog specifičnog dizajna, izduženog tijela i jednostavnosti. Razmišljajući o ponudi za budući Božićni sajam (opet kažem nije prerano da započnem izradu artikala za štand jer sve zahtijeva dosta vremena), odlučila sam se za princip nešto staro, nešto novo. Kutije, vjenčići već je viđeno, ali isprobano jer se to uvijek prodaje, a osim toga, treba ponuditi i nešto novo. Ove godine štand ćemo imati zajedno moja prijateljica Goga i ja. Obje vješte s rukama, odlučile smo šivati lutke, igračke, jastuke, torbe... uostalom, vidjeti ćete sve na blogu.



Naša Tilda, visoka je oko 50 cm. Goga je sašila tijelo i dio odjeće, a ja sam sinoć ručno dovršila lutku: kosu, lice, sašila dio odjeće, sve pospajala...


Prva nam je pa služi kao 'pokusni kunić'. Sad znamo da je ne treba šivati od previše rastezljivog materijala i da je treba pažljivo i dobro napuniti da bude čvrsta. Zapravo sam zadovoljna kako je ispala.
Sašila sam i cipelice od rastezljive čipke s malim mašnama. U ruci drži košaru s gljivama.


Namjeravamo sašiti nekoliko sličnih lutaka, ali vilenjake i anđele. Nakon što smo probile led, biti će sve lakše. Jučer sam dovršila tijelo za jednu manju lutku... Još razmišljam što ću joj obući.

Broj komentara: 6:

  1. Slatkica!!! Ova će ti biti najdraža jer si se na njoj učila. Kako kažeš, kasnije će sve ići lakše...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! baš sam zagrijana za svaku slijedeću. Puno posla za šivati na ruke jer su komadi odjeće maleni - rukavi i sl.

      Izbriši
  2. Vesna genijalno ti je uspjela,tako su mi divne te lutkice,ali mislim da meni ne bi išlo tako od ruke,tebi su baš ruke zlatne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kako ne bi znala. I mi smo se malo mučile dok smo napunile te duge tanke ruke i noge, ali uspjele smo. Mašina mi baš ne šije dobro, inače bih šivala puno više.

      Izbriši
  3. Bravo, lutka ti je ispala super.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Završila sam jednu malu 'bucu' i sad mozgam kako je obući...

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...