nedjelja, 14. srpnja 2013.

Etui za mobitel


Sinoć sam uspjela dovršiti dvije torbice za mobitel. Šivala sam sve rukom; ukrase ionako ne mogu šivati mašinom. Da bi bile čvršće, između dva sloja tkanine, gornje od pamučne čipke (hvala Rock Granny na divnom poklonu!!) i donje od pamučnog platna, umetnula sam nešto deblju postavu za kapute, izgleda kao debeli flizelin.


Nakon što sam obradila gornji rub našivši traku, počela sam slagati kolaže od čipkica, krpica...


...starih heklanih tabletića, cvijetića, dugmića...


A napravila sam i ovu ružicu od zavoja. Doslovno, svaki komadić nečega što vam ostane od šivanja nečega drugoga, može se iskoristiti za ovakvo ukrašavanje. Ja baš ništa ne bacam!
Mislim da ću napraviti još nekoliko ovakvih torbica, kao i etuia za naočale.

4 komentara:

  1. Tako su mi romantični ovi etui,zbilja si ih divno izradila...veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nely, ne bi mislila, ali trebam oko tri sata da sašijem i ukrasim jedan rukom...

      Izbriši
  2. Prekrasni su
    Ima još čipke, kad potrošiš javi se

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ta stara pamučna čipka me 'spasila'... javiti ću se.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...