petak, 26. srpnja 2013.

Križ od hipertufe


Jedna mamina prijateljica zamolila me da joj napravim posudu od hipertufe u obliku križa, koju će odnijeti na grob pa sam se jučer i danas zabavljala izradom iste. Kako se upravo vratila s mora, na poklon sam dobila kantu punu kamenja -  izbušenog vapnenca, koji ugrađujem u same posude.


Nakupili su baš lijepo kamenje s rupicama od vode i većim rupama u kojima su bili prstaci. Jedan sam kamen stavila i unutar prostora za sađenje. Sve sam zasadila čuvarkućama i žednjacima, te slezenicom, paprati , koja raste na suhim zidovima i kamenjarima. Kako je posuda prilično velika, oko 50 cm, potrošila sam dosta materijala i biljaka, ali mislim da je rezultat odličan.


1 komentar:

  1. Rezultat je više nego odličan,svaka čast na izradi Vesna!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...