četvrtak, 5. rujna 2013.

Sjećanje na ljeto


Da je ljeto pri kraju govore nam prohladna jutra i kraći dani. Zapravo više volim jesen jer ne podnosim vrućinu i sunce. Veselim se jeseni, plodovima truda u povrtnjaku, šetnjama u šumu po gljive i šipak...
Kako doma uvijek donosim razne stvari, koje skupim u prirodi, odlučila sam napraviti par dekorativnih sitnica od njih da me podsjećaju na ljeto. Tako sam buketić suhe lavande iz mog vrta jednostavno umotala u list papira iz neke prastare, raskupusane knjige, dodala nekoliko suhih grančica i zavezala običnom špagom. Dodala sam i tag s natpisom 'lavanda'... Zgodan detalj na komodi pored ogledala.


A ova dva taga, koja se mogu koristiti na razne načine već kako tko izmašta, načinjena su od komada drveta pronađena pored željezničke pruge. Mislim da ću se vratiti na to isto mjesto i pokupiti još. Mijenjali su drvene pragove i stare pobacali na hrpu. Okolo ima dosta ovakvih komada i komadića drveta otpalih od najmanje stotinu godina starih pregova. Ova je pruga otvorena 1896. godine! Impregnirani su naftom, ali ona je gotovo isprana. Jedino je ostala ta tamna boja konzerviranog drveta. Zgodan kontrast sa svijetlom bojom zvijezdače i pužića, koje sam nalijepila na drvo. 

1 komentar:

  1. Ti si pravi kreativac kojem su sitnice dovoljne da naprave prekrasne dekoracije..uživaj u danima rane jeseni!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...