nedjelja, 15. rujna 2013.

Zvijezde


Od sutra sam na godišnjem odmoru. Bar se nadam jer takav je bio usmeni dogovor, a rješenje još nisam dobila; ne znam koliko treba da se napiše jedan običan papir. Onda valjda dogovor vrijedi pa imam dva tjedna odmora... da radim sve što volim!
Protekli sam tjedan radila ukrase za bor od borove kore. Kora platane podatna je samo dok je vlažna, dok se ova od bora može koristiti uvijek. Nakupila sam jednu vrećicu kora bora i platane neki dan u parku. Platana je više uniformna što se tiče boje i strukture dok bor ima više tonova i otpada u ljuskama, koje se još mogu stanjiti i odvojiti. Sviđa mi se i njena struktura i boje.


Koru jednostavno lijepim vrućim ljepilom na lik izrezan od onog troslojnog kartona od kutija za pakiranje, s valovitim slojem u sredini. Lijepim malo preko vanjske linije lika pa potom škarama obrežem višak.
Za vješanje koristim tanku špagu jer najbolje pristaje uz prirodni izgled.


3 komentara:

  1. Skoro nisam vidjela nešto zanimljivije od ovih zvijezda,predivne su Vesna,svaka čast na ovoj izradi!..uživaj u godišnjem,vjerujem da ćeš ga iskoristiti u najbolje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nely, jedva sam dočekala. Imam milijun započetih stvari, a malo vremena... Uz to, baš kao i ti imam u planu neke preinake u kući, novu verandicu. Već sam kupila boje...

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...