četvrtak, 17. listopada 2013.

Ljubičice


Kad radite kutije po narudžbi, kao što je ova, onda je olakotna okolnost što znate boju i motiv, a ipak pomalo strepite hoće li se kutija svidjeti onome tko ju je naručio. Kutija će danas otputovati u Zagreb i iskreno se nadam da sam 'pogodila'.
Vrijeme za izradu mi je bilo baš bilo 'knapp', a otežavalo mi je i to što nisam imala kutija doma. K tome, ovaj tjedan radim popodne, a onda znate kako je dan kratak.


Tako sam jučer nakon dogovora što i kako, odjurila kupiti kutiju (sreća imali su baš takvu za nakit!) i odmah je obojala u bijelo. Navečer nakon posla, bojala sam ljubičasto, dodala na prednji dio uzorak čipke, špricane točkice sa strane, koje moju prijateljicu podsjećaju na zvjezdano nebo te nalijepila salvetu na poklopac... sušilo se i fenom, znate da nakon svake faze bojanja i ljepljenja treba čekati da se sve posuši.


Konačno jutros, završila sam patinu na pokopcu, posušila i zapakirala. Eto, uspjela sam da odputuje danas, vikend je uskoro, a s naših malih pošta se nikad ne zna kad pošiljke odlaze.

2 komentara:

  1. Vesna kutija je divna,vjerujem da će oduševiti onoga kome je namjenjena.Divim se tvojoj svestranosti,jer znam koliko je teško uz posao i sve obaveze,stići biti ovako kreativan.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nely, od te kreativne crte ne možeš pobjeći, to sam ja, naslijedila najbolje od ostalih kreativaca u familiji, a bilo ih je...
    Gospođi se sviđa kutija, a nadam se i onoj kome je namjenjena za poklon.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...