ponedjeljak, 7. listopada 2013.

Vatromet boja


Već sam vam rekla da sam uspjela obojiti moju verandicu u bijelo. Upravo je čudesno kako je bijela boja promijenila ugođaj u prostoru. Svjetlost je ušla u taj maleni prostor i učinila ga većim i neko radosnijim. Nije bez razloga što su Skandinavski interijeri često svi u bijeloj boji. Bijela odbija svjetlost, a nje je na sjeveru tako malo...
Obojala sam i ormarić za cipele također u bijelo, ali ga još nisam ukrasila. Čekam inspiraciju ili neke prave motive sa salveta.
Zato sam danas popodne donijela granu lozice, mjehuricu i par tikvica i složila dekor na ormariću. Nisu li predivne boje listova i plodova? Lozica mi je omiljena u jesen, a uskoro, čim listovi otpadnu, lijane će biti spremne za pletenje vjenčića. 

3 komentara:

  1. jako lijepo boje su me oduševile

    OdgovoriIzbriši
  2. Boje su posebne,toliko volim jesen baš zbog tog divnog šarenila.Drago mi je da si zadovoljna bijelom verandicom.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...