petak, 4. listopada 2013.

Vijenci od češera

Znam da je smiješmo, do Božića još gotovo tri mjeseca, ali vrijeme tako brzo prolazi da se moram ozbiljno 'baciti' na izradu vijenaca od češera. Materijal čeka spreman; ove su godine češeri bili veliki i lijepo su se otvorili.
Evo par lanjskih...


U ovom vjencu ima 54 češera spojenih vrućim silikonom. Pošprican je bijelim sprejem te ukrašen s nekoliko crvenih perlica i mašnom.


Na ovom su češeri zaljepljeni na vjenčić od šiba s još nekoliko žireva i jelenom izrezanim od drveta. Potom je sve pošpricano bijelim sprejem (koristim onaj za automobile) te potom ukrašeno crvenom mašnom, perlicama i komadićima crvene srme za bor. Ja bih možda malo manje stavila srme, ali takva je bila narudžba.
Ovakvi su mi vjenčići lani bili hit na Božićnom sajmu i brzo sam ih sve prodala pa ću vjerojatno i ove godine imati slične...


Ponekad je i jedan veliki češer sasvim dovoljan i lijepo izgleda napr. na prozorskoj dasci ili s ukomponiran s drugim dekorom.








1 komentar:

  1. NIje smiješno, Božić samo što nije stigao. U prosincu je kasno išta raditi, tako da sam i ja krenula s farbanjem češera ali mi slabo primaju boju (lak za aute). Da li ih ti prije farbanja pereš?

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...