utorak, 29. listopada 2013.

Viktorijanski ukrasi za bor


Doba vladavine kraljice Victorije u Britaniji od 1837. do 1901. bilo je doba prosperiteta i mira te određenog senzibiliteta prema umjetnosti i načinu života. Kaj vladavine poklapao se s periodom Belle Epoche na Kontinentu, koji je nastavio tradiciju određenog načina života, a kojeg je prekinuo Prvi svjetski rat. Ja sam nostalgičar i osoba koja voli uživati u tihom i mirnom životu, ispunjenom produktima duše, kako ih ja nazivam. Često me ovo moderno doba otuđenosti i neosjetljivosti zapanjuje. Moj dom i vrt je svijet 'tamo gdje je sve po mom' i na tome sam zahvalna.
Volim stare prašnjave stvari. Svaka od njih ima priču. One nisu bile potrošna roba masovne proizvodnje, koja završava na smetlištu čim se pokvari ili se pojavi neke nova. Stvari su se naslijeđivale; od odjeće do svakodnevnih sitnica. Izrada istih uključivala je stvarne ljude, umjetnike-obrtnike, koji su u njih unosili i dio sebe. 


A mi kreativci sve to znamo jer i sami nešto stvaramo. Tako sam i ja pokušala napraviti ukrase od papira po uzoru na one viktorijanske. Koristila sam požutjeli papir iz starih raskupusanih knjiga i zbirki nota. 


Isprintala sam viktorijanske sličice anđela na tvrđem papiru i još koristila čipkaste papirnate podloške za čaše.


Nisam stavljala glitter, ni srmu jer volim jednostavnost, ali tko zna, još stignem. Meni su i ovako lijepi i  spremni čekaju vješanje na bor. 



4 komentara:

  1. Ovo samo ti možeš ovako izraditi,divni su mi ukrasi,posebno mi je lijepo to doba i baš mi se sviđa taj stil za božićno uređenje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nely, ove godine želim sve u tom starinskom stilu.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...