srijeda, 2. listopada 2013.

Warm at Heart


'Toplo oko srca', baš mi je taj engleski izričaj pao na pamet kad sam tražila naslov za ovaj post. A srca i jesu topla jer sam ih sašila od mog starog pulovera. Spremajući ormare, pronašla sam dosta materijala za recikliranje.


Na godišnjem baš nisam stigla napraviti puno jer su me vratili na posao već drugi tjedan (zakon kaže 1. dio godišnjeg traje 12 dana u kontinuitetu, ali tko poštuje zakon?). Naravno da sam bila ljuta, ali što mi to vrijedi? Uspjela sam obojiti moju verandicu u bijelo i odmah je zabljesnula u novom svijetlu. O tome u nekom od idućih postova.
Napravila sam nekoliko kutija, aplikacija, koje ću našivati na torbe i evo, ova tri srca.


Kako volim jednostavnost, našila sam samo trakicu za vješanje i jedan mali 'gumb'. Već same pletenice daju srcima neku topli šarm nadolazeće zime...



2 komentara:

  1. Such beautiful little hearts you've made! What a great way to recycle! xo

    OdgovoriIzbriši
  2. Thank you! It is great way to re-use things.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...