srijeda, 13. studenoga 2013.

Advent 1


Da vani ne pada kiša i da nije tmurno i maglovito, vjerojatno ne bih završila moje aranžmane za advent. Bila bih negdje vani, a ne u kući uz TV i kompjutor. Moram se polako prilagođavati ovakvom vremenu, činjenici da su dani sve kraći i tome da ću sve više vremena provoditi u zatvorenom prostoru - to mi zaista teško pada. Ali, što se može. Iskoristiti ću ih za kreativne projekte i malo više za čitanje knjiga...


Nisam više imala srebrnog lišaja pa sam umjesto njega, na preostale tri posude zalijepila kokosova vlakna. Ukrasila sam sva tri istim ukrasima: gljivicama, sitnim češerima, plodovima johe i smotuljcima cimeta u kori.


Elementi su za moj adventni aranžman gotovi, a kako ću ih i gdje složiti s još nekoliko grančica bora i ariša imam još vremena razmisliti...

Broj komentara: 5:

  1. Ti si baš vrijedna i već si završila aranžmane, divni su,moram priznati da ovo vrijeme ovakvo kakvo je ima i svojih prednosti,kreativnost je sada u punom jeku.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zapravo sam na godišnjem pa imam više vremena za ove kreativne stvari.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...