četvrtak, 7. studenoga 2013.

Ljepota trulog drveta


Osim nekoliko proteklih dana kad je rominjala kiša, dani ove jeseni su predivni. Kao današnji; sunce, toplo, svjetlo, i sve to baš onako kako treba, ni previše ni premalo...
Uživam u svakom danu do maksimuma. Boravim vani što više i što duže mogu, a vrijeme je upravo idealno za sakupljanje prirodnih materijala za buduće božićne i ine dekoracije.
Tako sam neki dan nakupila bijele brezine grane, grančice lipe i puzave stabljike dvornika, koje sam odmah na licu mjesta smotala u maleni vjenčić. Ova biljčica voli pjeskovite nasipe na pruzi, a ove su godine očistili i zapalili dio uz prugu pa tih stabljika ima vrlo malo. Šteta! Ti su mi vjenčići najljepši.


Smotala sam i nekoliko vijenčića od lozice; lišće je baš opalo i taman su dovoljno elastične da ne pucaju prilikom savijanja. Kod lozice je 'timing' baš važan. Uberem li je dok je još puna vode, puca, presuši li se, opet puca. 


Poslije podne sam odšetala u park u potragu za brezovom korom. Našla sam vrlo malo neki dan i sve očekivala da padne još neko trula grana. I imala sam sreće! Pronašla sam prilično dugačku granu čija je sredina bila trula i mrvičasta tako da sam tu trulu srž samo istresla, a meni ostao šuplji valjak od kore. Predivno! Eto, i to trulo drvo je lijepo i ima neku svrhu - ovaj put dekorativnu.
Stavila sam sad koru da se malo posuši na radijatoru (predvečer se malo ipak mora zagrijati sobu!), a upotrijebiti ću je za presvalačenje tresetnih lončića i svijeća.


Jedan sam već započela, a želim napraviti takva četiri. Umjesto klasičnog adventnog vijenca svijeće će stajati u tim lončićima obloženim brezovom korom. Imam još predivnog srebrnog lišaja, cimet štapiće, gljive, češere... želim da sve bude jednostavno i prirodno.
Navečer ću zalijepiti brezovu koru na preostale lončiće pa onda sve ostaviti da se posuši; nije dobro da se kora presuši prije lijepljenja jer će pucati.
Sjećate se mog lanjskog adventnog vijenčića od brezovih grana i češera?







Nema komentara:

Objavi komentar

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...