subota, 9. studenoga 2013.

Lončići od brezove kore


Brezova kora, koju sam jučer pokupila, se malo posušila pa sam je zalijepila vrućim ljepilom na tresetne lončiće. Imala sam sreću jer je grana bila upravo toliko debela da je kora lijepo prekrila gotovo čitavi lončić u komadu. Samo sam na nekim dijelovima trebala zalijepiti dodatni komad kore.


Brezova kora mi je posebna zbog bijele boje i strukture - nije uvijek posve glatka, a na nekim dijelovima obrasla je i mahovinom. Na dno lončića moram staviti kamen kako se ne bi prevrtali jer su svijeće prilično teške. Prazne prostore popunim zgužvanim novinama, uglavim svijeću pa oko nje još natiskam novine kako bi sve stabilno stajalo.


Na kraju, zalijepim na rub lišaj ili mahovinu i ukrasim sitnim ukrasima. Baš se veselim dekoriranju doma za Božić!



1 komentar:

  1. Vesna ovo je genijalno,toliko volim brezovu koru,ona je toliko lijep detalj u aranžmanima.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...