ponedjeljak, 18. studenoga 2013.

Reciklirane sijalice


Oduvijek sam htjela od starih sijalica napraviti ukrase, ali zaboravim pa ih pobacam, a nove nikako da 'crknu! I evo, neki dan pregorile čak dvije duguljaste i jedna okrugla. Ove duguljaste sam pretvorila u ukrase za bor.


Prvo sam mislila odrezati onaj metalni dio, ali sam se predomislila jer sam smislila kako ću ga sakriti. Najprije sam ih poprskala zlatnim sprejem. Kad su se posušile, na nekim dijelovima sam razmazala UHU ljepilo i posipala glitter prah.


Na kraju, zalijepila sam vrućim ljepilom zlatnu omču za vjšanje i crvenu trakicu od srme oko metalnog dijela. Meni se baš sviđaju!


4 komentara:

  1. Ajme,sjajna ti je ideja:)))Memorirano..Hvala što si nas prosvijetlila pa nam se žarulja upalila:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma, ideja je stara, samo je super što svatko od nas napravi po svom!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesna ideja je malo reći genijalna,samo kada se sjetim koliko sam takvih sijalica bacila,ali više neću to je sigurno!

    OdgovoriIzbriši
  4. I meni se sviđa, jako!!! Da, stara ideja, ali zbilja predobra!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...