četvrtak, 21. studenoga 2013.

Ukrasi od papira


Preostalih nekoliko dana mog godišnjeg odmora iskoristila sam za pokoji nedovršeni posao u vrtu (trava je narasla toliko da sam je prije zime morala još jednom pokositi), a trebalo je dovršiti i nekoliko započetih stvari vezanih uz moj hobby.
A danas sam dovršila ove ukrase za bor od papira.


Malo su drugačiji od onih prije, ali u istom stilu pa mislim da će lijepo izgledati zajedno na grani bora, koju mislim okititi u mojoj bijeloj verandici.


Kako sam sad morala 'odraditi' cijeli preostali godišnji za ovu godinu od 1. do 21.11., pogubila sam se totalno u vremenu. Pa prva adventna nedjelja je već 1.12. za nekih desetak dana! Iako sam na blogovima koje pratim već vidjela domove uređene u zimsko - adventnom stilu, nekako mi se činilo da je za božićni dekor još puno vremena.


I doista nije uopće smiješno što s izradom dekora počnem već krajem rujna, vrijeme tako brzo leti!

PS. Danas mi je HT promijenio ruter i Internet radi kao lud. Kad više sama nisam uspjevala riješiti problem, napokon sam nazvala HT službu za korisnike i prijavila problem. Malo sam u zaostatku s vašim blogovima, a zbog slabe veze nisam uopće mogla komentirati, ali se vraćam. Baš sam šašava, sa svojih skoro pola stoljeća na leđima još nisam naučila da treba katkada potražiti pomoć. Ali, što mogu, takva sam, jedan pravi horoskopski lav koji misli da sve mora i može sam.



3 komentara:

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...