subota, 16. studenoga 2013.

Zvijezda


Nažalost, nekada čuveni biser hortikulture, Lipički park, meni danas služi za pobiranje raznog materijala za izradu božićnih i inih ukrasa. Uništen raznovrsnim projektilima, koji su ga zasipali u ratu, dotučen olujama i vjetrovima, bolestima i našem tipičnom nemaru, čeka svoju renesansu. Poznavajući dobro prilike u hortikulturi i koliko ona košta jer to je moj 'fah', bojim se da neću doživjeti ni park kakav je bio u mom djetinjstvu, a pogotovo ne onakav kad je moja baka bila djevojka i kad su njime šetala bečka gospoda.


 Gotovo 80% stabala je trulo i jako oštećeno pa nakon svakog malo jačeg vjetra, kao što je bio neki dan, a bio je slabiji nego onaj što je napravio veliku štetu po ostatku Hrvatske, na tlu mogu sakupiti bezbroj otpalih grana, češera, kore s lišajevima... Opet se urušio ogroman stari hrast s kojeg sam pokupila koru obraslu mahovinom. Često otpadnu grane s breza pa sam ih nakupila već poveći snop. Od njih sam danas napravila ovu zvijezdu, kojom ću dekorirati kuću za Božić. 


Jednostavno sam spojila žicom pet tanjih grana, oplela ih brezovim tankim grančicama i dodala grančicu umjetnih crvenih bobica... Inspiracija su mi je bili ovaj prozor i vijenčić od brezovih grana, koje sam pronašla na net-u.

Image: redoitdesign

design: JCMiller Studios





2 komentara:

  1. Bravo Vesna,ove prirodne dekoracije su mi najljepše,baš imam breze nešto i smišljam što od nje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su prirodne dekoracije najljepše i to ovako 'nesavršene', u country stilu...

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...