nedjelja, 15. prosinca 2013.

Dječji božićni stol


Obišla sam Božićni sajam, koji je, zahvaljujući plaćanju poreza i strahu od inspekcije, puno manji i slabiji u ponudi. Pravih trgovaca i proizvođača nema (mislim na one s prijavljenim obrtima), a izlaže nekoliko udruga žena i škola, koje, zapravo nisu sigurne smiju li prodavati svoje radove na ovaj način. Kad pitate Poreznu upravu o tome, nitko ne zna reći pravi odgovor. Svi se pozivaju na razne zakone i propise, koje mi obični administrativni smrtnici ne znamo jasno protumačiti. Slažem se da porez treba platiti ali, mislim da bi se za ovakve jednokratne manifestacije mogao iznači nekakav način da svi učestvuju. Možda da se i oslobodi poreza ili plati paušalno kroz plaćanje 'štanda'. Pa nitko od nas, bar u malim mjestima, tu neće zaraditi milijune, a koja stotka dobro nam je došla za Božić.


Ove godine, kao i lani, nema ni izložbe Božićnih stolova. Moja kreativna prijateljica Marina i ja smo preklani radile stol za djecu pa sam stavila nekoliko slika. Uredile smo manji stol u crveno bijelom tonu, a upotrijebile smo prirodne materijale.
 Za dekor su nam poslužile i dvene igračke, medenjaci, bor od naplavina i staklene zvijezdice.








1 komentar:

  1. U potpuno sti se slažem s tobom,zbilja bi trebalo iznaći neko rješenje za učesnike,ovako svake godine postaje sve otužnije na sajmovima.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...