petak, 6. prosinca 2013.

Božićni dekor


Kad nešto naumim napraviti, malo me toga može od nakane odvratiti. Tako je bilo i danas. Ni pun nos kao babura (to je zbilja rijetkost, da i ja moram puhati nos), ni hladan vjetar ni činjenica da za dekor ispred ulaza nisam sve skupila i napravila, nije me spriječio da ga danas završim.
Najprije sam po vrtu, mom i susjedovom, nasjekla grane smreke, božikovine, bobice dunjarice. U park sam otišla po mahovinu, na prugu po kamenje da opteretim glineni cvijetnjak u koji sam zataknula bijelo obojenu granu (nju imam od lani).


Oveći glineni lonac za cvijeće, vjenčić od brezovih tankih grančica, jedna drvena zvijezda, snop bijelih grana breze vezanih špagom i jarko crvene jabuke, glavni su dio cijelog aranžmana.


Oko toga  vijenac je od smreke, božokovine, crvenih bobica i lijana lozice. Praznine su popunjene mahovinom i ukrašene s nekoliko borovih češera.
Još mi je ostalo dekorirati terasu jer i kroz prozor kuhinje volim vidjeti lijepi zimski ugođaj. Objesila sam samo kućice hranilice za ptice, a ostalo još moram smisliti.


Nema komentara:

Objavi komentar

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...