utorak, 14. siječnja 2014.

Headers


Razočarana činjenicom da više ne mogu sudjelovati na sajmovima, nisam baš bila zagrijana za bilo kakve hobby radove. Malo sam se igrala digitalnim kolažima i radila zaglavlja za moje i druge blogove. Ja ih s vremena na vrijeme volim promijeniti.
                        

Ako netko želi, može ih slobodno upotrijebiti za svoj blog. Potrebno je samo dodati tekst naslova. Žao mi je što ću sad manje raditi stvari koje volim jer ne vidim svhu da gomilam kutije i druge rukotvorine, koje nikome ne služe osim mom osobnom zadovoljstvu. Prestati neću, jer kreativnost je potreba i ne možeš je jednostavno 'ubiti' i zaboraviti.


Raditi ću stvari za sebe, dekor za dom i vrt, a biti će i poklona za prijateljice. Smiješno zvuči, ali već razmišljam kakva jaja bih ove godine mogla napraviti za Uskrs... Znam da, kad počnu radovi u vrtu, neću imati ovako puno vremena za hobby kao sada. Već sam napravila neke košarice od one okaste žice tkzv. 'chicken wire'. Skupila sam i hrpu perja kod gospođe kod koje kupujem jaja. Tako se materijali pomalo slažu i čekaju inspiraciju...

Broj komentara: 5:

  1. odlični su headeri..
    a što se tiće hobija, baš nas ubijaju u pojam sa tom kasom a što da se radi
    Evo i jedan link za nas kreativce bitno .. nešto je bilo i na tv--pa ako niste pročitajte si:--http://www.omnisart.com/hr/content/12/omnis-art-zajednica-zanimljivosti/57/legalni-oblici-prodaje-radova/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Klaudija. Pročitala sam tekst s linka, sve to sam i sama proučila. Problem je što je naša prodaja stvarno mala i simbolična i nemamo dovoljno za podmirenje davanja državi, odnosno, ne isplati nam se. U kućnoj radinosti još plaćamo i mirovinsko i zdravstveno, to su zaboravili napisati. Jedino umirovljenici ne moraju plaćati doprinose.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nažalost to je sve istina i sama više radim za sebe i svoje prijatelje, uživam u tome iako bi naravno dobro došla koja parica sa strane, al uvijek se bojim ako nekome nešto i malo naplatim, netko će saznati pa sve motrit će me i zaskočit iza čoška :D

      Izbriši
  3. Lijepi headeri! Bitno je da se nešto radi i s nečim zaokuplja um pa se bolje osjećamo! Prodaja na malo se nikako ne isplati i moramo se zadovoljiti time da napravimo nešto lijepo za sebe, za svoj životni prostor, za prijatelje...kao što si i sama rekla "kreativnost je potreba" :) zato i dalje skupljaj perje i sve potrebno za Uskrs koji će nam doći za tili čas, a ti ćeš biti spremna!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je Sanja, mislim da nikome od nas nije zarada na pameti i da stvaramo jer smo jednostavno takvi... Ali, bilo bi lijepo kad bi i taj talent malo pomogao našim slabašnim kućnim budžetima.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...