srijeda, 22. siječnja 2014.

Kutija s pticom


Konačno sam završila ovu kutiju. Nekako sam zauzeta drugim stvarima pa malo radim decoupage. Osim toga, nisam imala sve potrebne akrilne boje da namiješam ton, tkzv. 'golub sive' boje kakva je podloga na salveti. Inače volim tu plavosivu boju i htijela sam da kutija bude takva, ujednačenog tona kao i salveta.
Dodala sam još malo bijelih točkica špricanjem s kista i eto, kutija je tu.




Broj komentara: 6:

  1. Vesna priznaj da te trese proljetna groznica,iako je zima i zapravo još nije ni počela,ali kutija je prava zaista,daje neku proljetnu svježinu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, ja bih najradije nešto već sijala, a znam da je prerano... zato cvijeće za sad samo na kutijama...

      Izbriši
  2. i meni se sviđa ova lijepa golub boja, stvarno si lijepo uklopila ove boje sa salvetom, svaka čast na tome :D lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna je!I meni se jako sviđa motiv,baš onako po mom!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, Klaudija. Tu sam salvetu dobila čak iz Kanade, ali vidim da se i kod nas stanje popravlja i izbor je sve bolji.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...