subota, 22. veljače 2014.

Baletne papučice

Dragi moji, salvete sam podijelila. Neki su ih već dobili, drugima stižu uskoro...zaboravila sam da kod mene pošta više ne radi subotom! Drago mi je ako sam vas razveselila. Ostali, koji niste stigli na vrijeme, ne budite tužni, biti će još ovakvih akcija.


Subota je pomalo dosadna jer curi kiša i moram ostati u kući (ubitačno!). Ipak, da sam izašla van, možda ne bih sašila ove baletne papučice. Stalno gledam slične radove na drugim blogovima i, rekoh sebi, moram i ja napravit par.


Neki su od njih napravili jastučiće za igle, drugi ukras za bor, a lijepe su i ovako kao dekor za dom, obješene na vješalici ili položene na neku komodu.


Šivala sam sve rukom; za jednu treba oko sat i pol vremena...


Evo i sheme za cipelice za print.







Broj komentara: 7:

  1. divne su papučice..
    nažalost i kod mene je kišovito eto već danima, i zato sam i nespretnija nego inaće..
    lp Klaudija

    OdgovoriIzbriši
  2. Bajkovito izgledaju!
    Imaš kakvu šemu za njih?
    I kod mene je tmurno i kišovito i jedino mi preostaje biti unutra i prepustiti se igli i koncu!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. izvrsno! hvala ti na kroju! ja sam ih već zamislila na boru!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vesna papučice su potpuno originalne,baš ih zamišljam kao detalj koji bi plijenio pozornost jer su prekrasne,stvarno super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  5. posebno i prekrasno :)...Martina::)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...