srijeda, 19. veljače 2014.

Darujem...

Razvrstavajući moje salvete, kojih se nakupilo dobre tri ladice, odvojila sam i pedesetak 'duplića'. Svrstala sam ih u šest kolekcija i želim ih pokloniti zainteresiranima. Dovoljno je javiti adresu i broj željene kolekcije i poslati na moj mail vmflower@gmail.com. Ne košta ništa, ne trebate čak ni ostaviti komentar (ja čitam mnoge blogove i nemam uvijek vremena komentirati). Nema izvlačenja, sve će biti po principu 'tko prvi, njegova djevojka', dakle, prvi mail koji potražuje kolekciju br.1 osvaja istu, prvi mail s br.2, osvaja br.2 itd. Kako koji mail bude stigao, objaviti ću objaviti sretne dobitnike kako bi znali koje su kolekcije preostale... Sretno!

Br.1

Br.2

Br.3

Br.4

Br.5

***
Hvala što čitate moj blog!

Br.1 je osvojila Izabela Aranza, Pula.
Br.2 je osvojila Sanja Kovač, Osijek.
Br.5 je osvojila Klaudija Rajković, Lekenik
Br.3 je osvojio Karlo Šojat, Zadar
Br.4 je osvojila Jasna Andrišić, Belišće

4 komentara:

  1. htjela poslati ali neće da mi prihvati tvoj mail :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Kasnim, kasnim...prekrasne salvete, neke od njih imam, a neke su mi opasno zapele za oko :)
    čestitam curama koje će dobiti prelijepe kolekcije salveta
    lp

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...