subota, 8. veljače 2014.

Srca


Bliži se Valentinovo pa sam izmodelirala ova 'gipsić' srca, kojima ću malo dekorirati dom. Još ne znam da li da ih obojam, nekoliko njih, vjerojatno, hoću.
Modlice se mogu nabaviti u Chemacu; dva su srca glatka (veće i manje), druga su s različitim ornamentima, ukupno njih pet. Glatka su zgodna za decoupage.


Nekoliko polovina sam zalijepila u 'prava' srca, a druge ću upotrijebiti za ukrašavanje okvira i kutija. 
kad sam se već igrala s gipsom, napravila sam i nekoliko okvira te hrpu malih ukrasa, ali o tome u nekim drugim postovima.
Danas će biti divan dan, bar kod mene, sunce je granulo iza oblaka, koji nestaju. Jedva čekam da prošetam nakon ručka!


Broj komentara: 5:

  1. Ne znam koja su mi ljepša...glatka ili reljefna, u svakom slučaju prelijepa su i bit će divni ukras doma!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova reljefna su mi posebna,stvarno posebna!!..bit će ti divan detalj kako god ih budeš osmislila uklopiti.

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo reljefno srce sa ružama je super

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...