utorak, 18. ožujka 2014.

Cvijetna jaja


Pomalo mi je žao što je Uskrs tako kasno pa će svo cvijeće koje volim upotrijebiti za dekor već ocvasti. No, eto cvijetića na jajima.


Neka sam obukla u ostatake heklanih tabletića, a na druge sam samo nalijepila motive cvijetova i plodova. Baš imam nekoliko salveta s vrlo sitnim motivima.
Držač za jaja jednostavno sam izrezala iz kutije za jaja (one koja ima višlji pregradni dio) i uz dodatak crvene krijeste i repa izrezanih od kartona, napravila pjetlića! Dodala bih još mali žuti kljun, ali moram pronaći žuti karton...



Broj komentara: 7:

  1. Baš su divna jaja u ovom cvjetnom dezenu,znala sam da si već uvelike vrijedna što se tiče priprema za Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala nely, znaš koliko posla ima u vrtu pa moram napraviti nešto i za Uskrs kad stignem...

      Izbriši
  2. Prelijepa su, a i dekoracija je odlična (podlošci?) :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Vidjela sam jastuk na tvojem blogu (divan je)ali nikako nisam mogla ostaviti komentar. Ponekad ne ide pa ne ide...

      Izbriši
  3. Wow! Vesna, your creations are wonderful! You are very talented. P. x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks Pam, Easter is comming soon, I have to do it when I have time. Zou know how much work is to be doen now in the garden!

      Izbriši
  4. Hello,
    I saw your blog on sweet Nely's blog. These flowered eggs are so pretty, how creative. I love red in the kitchen, and I also have a bit of red in my kitchen. You have such a lovely blog with many creative ideas. Me and my daughters also have a blog, and we would love it if you could visit us and follow. It's so nice to meet new friends. I hope to hear from you, and have a sweet day.

    ~Sheri at Red Rose Alley

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...