subota, 15. ožujka 2014.

Jaja, gnijezdo, ptičice...


Nekoliko tjedana prije Uskrsa, svako jaje koje trebam za kolače, doručak i sl. ispušem, operem i posušim da bi imala materijal za izradu uskršnjih dekora. Iako je ove godine Uskrs dosta kasno, već sam prionula izradi ukrasa. Zapravo baš zato što je kasno, pužurila sam nabrati 'cice-mace' jer ih za Uskrs više neće biti, a one su mi neizbježan proljetni dekor. Za ovaj mali aranžman upotrijebila sam stari glineni lončić za cvijeće, jedan vjenčić od brezove šibe, grančice vrbe s 'cica-macama', nekoliko debljih grančica breze i pera, koje sam pokupila na dvorištu gospođe kod koje kupujem domaća jaja.


Jaj obojana bijelom akrilnom bojom ukrasila sam samo motivom pričica i jednom mašnom od tanke špage.
Napravila sam još jedan veći vijenac, a suše mi se i tri jaja ukrašena decoupage tehnikom... o njima u slijedećem postu.




Broj komentara: 5:

  1. divni ukrasi,jednostavno i prekrasno.Unapred se radujem praznicima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se radujem uređivanju doma za Uskrs. Još smišljam druge dekore...

      Izbriši
  2. Uuuuu predobrooo...cica-mace, stari glineni lončić i jaja ukrašena ptičicama - nije moglo ljepše!
    Pozzz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! čim stigne malo više sunca odmah sve živne pa tako i kreacije... dobro da sam ubrala 'mace' na vrijeme, već su procvale i suše se.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...